torsdag 17 juni 2010

Ny lekkamrat!

I och med flytten till Solhäll kommer vi att göra oss av med vår stationära dator (läs: den dator jag använder), som både tar alldeles för stor plats och dessutom börjar bli till åren.

Mången svordom har den fått höra från min mun, under de senaste veckorna, när den hela tiden hänger sig och det tar 100 år att komma dit man ska på Internet...

Sambon har redan en bärbar dator, men för att slippa slåss om den, beslutade vi oss för att skaffa en till. Så här är den nu, min nya favoritlekkamrat:


En 13" MacBook Pro. (Nu satte min pappa PC-fantasten kaffet i halsen, hehe!)

Vilken sommarförälskelse! Jag ser framför mig hur jag ska sitta och blogga i min solstol i sommar. Måste bara fixa bärbart bredband först.

4 kommentarer:

  1. Ja ha då var du också fast, bärbardator gör en nämligen beroende av internet. Bli inte förvånad över om ni sitter i var sin stol eller i soffan framför TV:n med var sin dator i knät, surfande efter det ena och det andra.

    SvaraRadera
  2. Mac!! Näää,jag är för PC jag också*skrattar*
    Ja, ähum själv brukar jag ligga i soffan med datorn på magen...
    Inte konstigt att det inte blir något gjort hemma hos mig egentligen=))

    SvaraRadera
  3. Tycker att du har gjort ett bra val. Mac är bäst!

    SvaraRadera
  4. Välkommen till Mac! Det e najs!!!

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!