tisdag 1 juni 2010

Tuesday

Oj, nu har det minsann varit lite stiltje på bloggfronten ett tag! Kan ju vara för att tiden på något sätt rullar på så fort, och även för att flyttplanerandet stjäl en del tid. Hoppas kunna lova bättring framöver, - nu är det ju bara två veckor kvar till sommarlovet!

En finfin tisdag blev det iallafall, trots regn och rusk i Skåne, när jag såg att jag fått den här fina awarden från Hannis med den ljuvligt kreativa bloggen Hannis Hem:


Med awarden följer ett litet uppdrag, nämligen att man ska visa sin 10:e bild. Tolkar detta som den 10:e bilden som finns i mitt "fotobibliotek". En, två, tre, fyra... ... nio, TIO! - Här är den:


En första bild som jag tog på vårt röda rum, när det var alldeles nymålat och fortfarande omöblerat. - Så lätt man glömmer allt jobb man lagt ner genom åren! Och tänk att det här blir vårt riktiga hem snart!

Jag vill gärna skicka awarden med tillhörande uppdrag vidare till följande bloggerskor:

Marias Stil
Carro's Blogg
Lottas Vrå
Nygammalt

Nu ska jag nog gå och packa en ny flyttlåda!

4 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är en del att packa=))

    Vilken häftig färg det är!
    Och ännu häftigare är att ni snart är på plats för gott.
    Måste kännas så bra.

    Ha det gott nu bland kartongerna!

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir!! Och imorgon ska det bli 21 grader varmt! :) Ska ni till landet i helgen?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul att få se det med möbler..
    Hoppas du hann packa upp en del.
    ha det så gott
    kram sandra

    SvaraRadera
  4. Hej svejs!!!
    Du skall ju flytta, jisses vad mycket jag har missat när datorn varit avstängd i flera veckor typ:)!!!!
    Våren är jag helt bortkopplad från verkligheten och lever BARA med min trädgård vettu.
    I år har jag ju turen att få vara ledig HELA sommaren så jag passar på att njuta ordentligt.

    Men du, nu MÅSTE jag kika vidare på din blogg och se om du avslöjar vad för slags boende du skall flytta till.., med trädgård har jag iallfall förstått:)
    Ha en fortsatt skön vecka...
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!