fredag 13 augusti 2010

Cup cakes

Fredagen den trettonde, - är ni skrockfulla?
För mig har det alltid varit en turdag. Jag föddes nämligen fredagen den trettonde, och som av en händelse var det just den 13 augusti!

Jag har verkligen blivit uppvaktad idag, trots att det är ett helt år kvar tills jag fyller "nolla". Sambon kom sjungandes redan 06.15 i morse och uppvaktade med ett magnoliaträd. Jag har även fått fina blommor, pengar till nya trädgårdsprojekt, en jättesöt broderad duk och ett fint vinöppnarset. Så mycket fint, - jag känner mig verkligen både bortskämd och tacksam!

Svägerskan i USA skickade rena drömpresenten för en gottegris som jag: Ett "baking kit" med 12 pastelliga muffinsformar i silikon, två olika sorters frosting från Betty Crocker, sex olika sorters sprinkles och icing som man kan skriva med.


Jag var naturligtvis tvungen att prova produkterna på en gång, och resultatet lämnade mig inte olycklig precis:


Pillade ner bitar av After Eight i de gröna formarna, - får erkänna att jag borde gjort det i allihop, så gott det blev! Banta får jag göra en annan dag...

5 kommentarer:

  1. GRATTIS på födelsedagen! Mmmmm... ser gott ut!

    /marita

    SvaraRadera
  2. Grattis till dig! Verkligen glada färger och inspirerande att börja och baka då!
    Ha det bra Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Åååå, jag vill oxå ha en svägerska i USA:)))
    Vad kul att få ett så häftigt bakkitt och resultatet på dina muffins blev FANTASTISKA!!!!

    Grattis i efterskott vännen, skickar massvis med grattis kramar till dig!
    Marianne

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Vilken härlig present du fick!

    Vilket spännande äventyr ni är ute på med nya boenden, skulle vara fantastiskt skönt att kunna ha råd med ett härligt boende och ändå ha pengar över.

    Schackrutigt golv är ju superfint, det hade jag i min förra lägenhet men på matta.

    Kram.

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen (om än någon dag försent)! Magnoliga är verkligen ett vackert träd, hoppas det blir fina blommor i framtiden.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!