torsdag 4 augusti 2011

En smula stadsliv

Eftersom jag inte har varit utanför grindstolparna på flera dagar och ska börja jobba på måndag, så tänkte jag att det var dags att börja vänja sig vid att umgås med folk igen. Därför blev det en tur in till Kristianstad idag, med solsken, shopping och fika. Rätt trevligt, faktiskt!

Fast rätt trevligt var det att komma hem igen också. Väldigt trevligt, faktiskt! Jag trivs nog bättre här, där jag kan lukta på mina blommor! 


(Fast just solrosen luktar ju inte så mycket. Men fin är den, fast den är gul och egentligen går helt emot min trädgårdsplan!)

7 kommentarer:

  1. Säger detsamma! Jag blir hellre jagad av vargar än åker till jobbet på måndag....låt mig bli din hemmafru!

    SvaraRadera
  2. Jeg kom lige forbi din blog.
    Smuk Solsikke.
    Tak for kigget.

    SvaraRadera
  3. Jaha du, så du har varit i stan. Jag ska nog dit på måndag för mina nya glasögon har kommit.
    En vecka kvar på semestern har jag sen är det dags igen.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt att åka iväg på en tur. Hoppas du gjorde några trevliga inköp:)
    Har tänkt odla solrosor nästa år. De är fina!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Jag har en vecka kvar - tja la la la!!

    /Frida

    P.S. Sorry! ;D

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt när hemma är bäst!!
    Börjar ni redan på måndag? Vi har en veckas ledigt till. Tanken är att jag ska jobba en så där två veckor innan jag blir mamma på heltid igen.

    Ha en skön helg
    Kramar

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!