fredag 12 augusti 2011

Kick off

Idag har jag upptäckt en talang som jag inte hade en aning om att jag hade: Jag är helt fenomenal på att kasta yxa! 

Tillsammans med mina arbetskamrater har jag varit på kick off med Snapphane-sjukamp på Bejstorp Gård, som ligger utanför Visseltofta i norra Skåne. Så mycket roligt vi har provat på! Vi har bland annat skjutit lerduva, gått balansgång på remmar som var uppspända tvärsöver en liten skogsdamm, kört fyrhjuling under hinder och som sagt kastat yxa. Oj, vad vi har skrattat tillsammans! 

Nu är gräset nyklippt här hemma, och ikväll väntar lite förberedelser i köket. Imorgon blir det kalas!


11 kommentarer:

  1. Den där kickoffen (kan man säga så?) låter roligare än den vi ska ha nästa vecka. Hoppas det blir bättre än det låter.

    Jag önskar dig en underbar dag i morgon!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Yxkastning är ju toppen att kunna, man vet ju aldrig när man kan behöva en sån talang! :) Ha en underbar kalasdag imorgon! Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig dag, så kul ni haft det;) kul med oanade talanger! Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Gillar verkligen ditt andaktsrum!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  5. Hihi, vad häftigt det låter! Har aldrig provat men det låter ju svårt.

    Hoppas du får en fin kalashelg, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  6. Säg inget till mannen, då får du hugga all ved själv nästa år;)
    Ha det toppen imorgon.
    Grattis. Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Att kasta yxa verkar harmlöst.....kul grej!
    Härliga sommarblommor!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Men du - vilken talang! Bäst att ha en yxa liggande i bilen. Du vet aldrig när den kan komma till användning ;-) Jag provade på att kasta yxa en gång på en möhippa och det var INTE lätt. Du är en naturbegåvning helt enkelt.

    Ha ett finfint kalajs i morgon!

    Åsa

    SvaraRadera
  9. kramar på 40 års,dagen från moster.

    SvaraRadera
  10. **Det är så roligt att få leka av sig ibland, det behöver man. Hoppas du får en toppen dag & att vädret håller i sig, kramen/Emma**

    SvaraRadera
  11. Hej Anna-Karin,
    önskar dig en otrolig fin dag, en fantastisk fest med mycket skratt. Må så gott!
    STOR GRATTIS förresten! ♥
    Kram Ute

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!