torsdag 22 september 2011

Kökssoffefilosofi

Att landa i kökssoffan efter en intensiv dag på jobbet...
Att sitta där och gotta sig åt vissheten om att nästa gång jag kommer hem från jobbet är det helg... 
Att bli räddad av ett skyfall just som man funderade på om man borde gå ut och klippa gräset... 
Att göra en latmansmiddag med pasta och ostsås på pulverpåse...
Att strunta i disken...
Att veta att det inte finns några som helst hinder att krypa till sängs tidigt och påbörja Camilla Läckbergs senaste deckare...

Tänk vad skönt det kan vara med en helt vanlig torsdag i september!

16 kommentarer:

  1. Låter som en väldigt skön torsdag denna höstdag med väldigt blandat väder!
    Tror jag ska gå och vila mig i soffan en stund. Har precis varit ute och gått i blåsten.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, och jag ska nu tända brasa i kaminen och mysa på en torsdagkväll.

    SvaraRadera
  3. Så skönt kan det faktiskt vara :-)

    Läckbergs senaste lät trevligt.

    SvaraRadera
  4. Skönt med en kväll helt utan måsten.

    Ha en lika skön fredag och helg. Kram!

    SvaraRadera
  5. Älskar denna kravlösa årstid!
    Ha det gott med din roman!
    Eija

    SvaraRadera
  6. Underbart...jag längtar oxå efter en kökssoffa. Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Låter härligt! Här hör jag hur regnet slår mot balkongdörren, men hoppas på soligare och må-bättre-tider imorgon. Och så är det då dessutom fredag då!

    SvaraRadera
  8. Din kväll låter lugn jämfört med min. Jag vill ha helg!

    Den där boken är jag så sugen på att läsa. Älskar hennes böcker!

    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Haha ! Ja härligt ! Hoppas att du njöt av din Torsdag ! Och att du fortsätter njuta av din helg , för det ska jag göra :)
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  10. Det var en skön torsdagsfeeling det där!

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  11. Låter verkligen som vardagslyx!

    SvaraRadera
  12. Mysigt!
    Så härligt med människor som kan konsten att se det goda i livet :)

    Ha nu en skön helg också!
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!