fredag 18 november 2011

Hej fredag!

Idag kändes det extra skönt att det var fredag. Med en fin blombukett i handen (införskaffad på byns fina lilla blomsteraffär) traskade jag hemåt i novemberdimman.

Väl hemma fick jag för mig att jag skulle utnyttja det försvinnande dagsljuset och föreviga min fina bukett på bild. Men att vara stadig på hand och försöka få till skärpan, samtidigt som man har så där rekordlågt blodsocker som bara vi kvinnor kan få, var väl inte precis veckans smartaste idé...


Som tur var svängde den käre sambon in på uppfarten en stund senare med årets första låda skumtomtar i bagaget, så mitt blodsocker ska nog snart vara på banan igen, hehe!

10 kommentarer:

  1. Åh, nu är det verkligen nära att jag springer till kökssoffan och öppnar skumtomtepåsarna som ligger där. Blev väldigt sugen! Men jag ska inte. Vi ska snart äta god älgstek så jag får lugna mig.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så du jobbar heltid igen? Känns det bra? Eller är det bara ett tag och snart dags för lyxhustru igen? ;)

    Ha en riktigt skön helg!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fått ordning på ditt blodsocker.......skumtomtar lät som en utmärkt medicin.

    Fin helg på dig,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Härligt med en vacker bukett i novembermörkret!

    SvaraRadera
  5. Tjusig bukett :)
    ... Mumsigt med skumtomtar!

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  6. Har du smakat skumtomtarna med polkagrissmak?De är supergoda. Kram Eva.

    SvaraRadera
  7. Gillar din blogg! Är uppe mitt i natten och har tassat in här, mysigt.
    Cia

    SvaraRadera
  8. God morgon!
    Kan tänka mig att helgen startade bra med blombukett och skumtomtar.

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig bukett och vilken tur att det finns skumtomtar!
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Älskar skumtomtar!
    Även de där julskummen överdragna med choklad..

    kram o fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!