måndag 16 april 2012

Ett paket på posten

En avi från posten låg och väntade i brevhögen när vi kom hem från vår resa. Idag hämtade jag ut paketet, som innehöll min fina vinst som The Shed-Tina lottade ut härförleden: Ljuvliga ripsmattan Maria! En påse mumsiga kolor fanns också med i paketet. (Hmmm, jag undrar om någon på Nyblom Kollén tjuvläser min blogg...)


Jag tror inte att jag kan hitta en matta som passar bättre på Solhäll än den här! Det finns flera tänkbara platser att ha den på, men innan jag bestämmer mig vill jag nog dammsuga och skura av golven först.

Tack igen, fina fröken Tina! Jag är så glad, så glad!

11 kommentarer:

  1. Grattis, grattis till dig!
    Vilken härlig vinst, förstår att den kom till rätt person.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Bättre vinnare finns inte av en grön matta :)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Grattis, vilken härlig vinst och mer passande blir det inte! :) Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Mycket fin! Jag fick faktiskt också paket idag, från Ellos. Sådana paket får man ju själv betala men där var en fin klänning till mig så jag är glad.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Alltid roligt med paket.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Precis vad jag tänkte, om det är någonstans den mattan ska bo så är det hemma hos dig!

    SvaraRadera
  7. Mattan ser väldigt fin ut. Stort grattis. Du får visa upp var den hamnade sen...

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  8. Det var så lite så, det var lotten det hängde på!
    Mattan kommer att bli superfin hemma hos dig, det vet jag det!

    kramelikram Tina

    SvaraRadera
  9. Jag är fortfarande inte det minsta avundsjuk på din vinst. Inte det minsta! ;)

    Jag får nog ta mig en titt på Nyblom&Kolléns hemsida och beställa mig en egen matta. Det finns nog ingen annan lösning.

    Grattis till vinsten! Kram

    SvaraRadera
  10. Ja, den kunde nog inte ha kommit till någon bättre än dig. Passar perfa ju! :o)

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Grattis till den fina vinsten, fröken Grön!
    Ha det bäst!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!