torsdag 21 juni 2012

Redo för midsommar

Så har jag jobbat min sista dag och har fyra härliga semesterveckor framför mig, - aaahhhh! Att programmera om mig själv och gå in i semesterläge tog minsann inte många minuter; jag tror knappt jag hann kliva av bussen när det redan kändes som om jag hade gått ner i varv ordentligt.

Nu är vi midsommarredo. Imorgon väntar vi hit ett helt gäng goda vänner för en hel dags traditionsenligt firande här på Solhäll. Härligt! Hoppas bara att dagens väder med sol och temperatur på 23 grader vill dröja sig kvar, men så förutspår ju inte SMHI att det blir...


Sol eller inte; en riktigt härlig midsommarafton önskar jag er alla!

10 kommentarer:

  1. Ha så kul och njut av din semester!

    Marie

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en härlig midsommar!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt med ledighet och att den börjar med en sådan helg är ju inte så dumt!
    Önskar dej en riktigt härlig midsommarhelg tillsammans med alla dina vänner!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Detsamma till dig. Hoppas också att vädret imorgon än vad SMHI lovar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Ha en härlig midsommarhelg. SMHI har haft fel förr ;-)
    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  6. Härligt med semester:)
    Önskar dig en fin midsommarhelg:)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Ha en fin midsommar du också!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ha en skön midsommarhelg! Och njut riktigt ordentligt av en välförtjänt semester.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Tittar in och önskar dej en riktigt skön och fin midsommar, här har vi strålande sol och varmt...
    Kram kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!