lördag 27 april 2013

Våreld

Idag har vi hängt i trädgården nästan hela dagen. Tunnan jag körde hem igår visade sig vara alldeles ypperlig att elda i. Lite rökigt blev det allt, men det hör ju liksom till. Fast nu så här i efterhand undrar jag om det var en slump att grannen i söder tog fram högtryckstvätten och spolade av sin veranda när vi nästan hade eldat klart, haha!


Jag hann med att gräva lite grann också, så nu sitter jag här med både jord och röklukt i håret. Dags för en skrubbning!

6 kommentarer:

  1. Jessica, geannen27 april 2013 kl. 19:20

    Ja idag åkte stora skrubben fram! Men snart är alla kläder från dagen tvättade och hängda också, gött! Snart godis så man orkar med morgondagen också :)
    Kalaongmannens korvar ligger i kylen om han blir sugen! Hahaha!

    SvaraRadera
  2. Det är ju så härligt med eldning på våren. Älskar det :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Så härligt det låter!
    Skulle jag lätt kunnat tänka mig att göra istället för att vimsa runt på stan på jakt efter joggingskor...

    Ha ännu en skön dag!
    Söndagskram från Hannis

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt att få elda! Saknar det! Inte så poppis mitt i ett samhälle:-) Ha en fortsatt fin trädgårdshelg!

    kram louise

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt när man verkligen får städa i trädgården! Skönt att kunna elda upp riset också!
    Ha en skön söndag!

    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Halloj där, alltid lika kul att få se en glimt av dig! Så skönt det är att trädgårdsröja, hela känslan i kroppen. Aj oj buff uff...

    kramen

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!