måndag 15 juli 2013

Verktygslåda och vykort

Jag fick en tidig födelsedagspresent under helgen. Min kusin och faster är alltid så påhittiga, och den här gången hade de fyllt en grön verktygslåda med ljuvligt rosa pelargoner. Så läckert, och så passande för en fröken som är galen i grönt!


I brevlådan idag låg ett vykort från Annika A i Göteborg, som skrev att hon läst reportaget om vårt hem i Söndagsbilagan förra helgen och att hon tyckte så mycket om huset och de val vi gjort i livet. Det känns fantastiskt att någon vi inte känner har tagit sig tid att skriva några rader, bara så där. Om du läser det här blogginlägget Annika, så ska du veta att vi verkligen blev glada. Tusen tack!

9 kommentarer:

  1. Vilken underbart fyndig gåva!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju fortfarande inte läst reportaget! Vi missade ju det när vi var på besök och nu går det nog inte att köpa tidningen längre. Dumt.

    Vilken kanonbra present du fått!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Lotta på Byagård15 juli 2013 kl. 21:10

    Så fint reportaget om er var i tidningen häromdagen. Ni har gjort en liknande res som vi. Flyttat från stan ut till härliga landet och ångrar inte det minsta. Fina är också pelargonierna i sommar. De trivs med mycket sol och värme.

    SvaraRadera
  4. Jessica, grannen15 juli 2013 kl. 21:23

    Fina lådor och vykort gillar vi skarpt!

    SvaraRadera
  5. Vad fint med blommor i verktygslådan
    Ha en fortsatt skön sommar

    SvaraRadera
  6. Men så fint att få lite uppskattning :) Liza

    SvaraRadera
  7. Men så fint med vykortet!
    Förstår att det gjorde er glada.

    Vilken kul grej med verktygslådan.
    Dom känner dig=))

    SvaraRadera
  8. Jag repeterar det Marina skriver. Dumt! För jag missade också att köpa bilagan. Eller rättare sagt - jag köpte fel. Hmm...

    Vilken fin bild på dig i förra inlägget. Så rogivande att sitta och lyssna på porlet. Minisemestrar är väl toppen? Man kommer bort och får uppleva/se nya saker men är hemma snabbt igen. Sådana semestrar passar mig - hemmakatten - bra :)

    Cool present!

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig present! Grattis på födelsedagen!
    // Solig hälsning, Mia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!