söndag 15 september 2013

Rutor trots allt

Nu när det inte blev några schackrutor målade på golvet i hallen, så slår vi iallafall till på en rutig plasttrasmatta i vitt och grått, från Matts Mattor i Borlänge. Jag tror den kommer att passa in hur bra som helst!


Butiken får väl nästan anses vara hovleverantör när det gäller mattor här hemma; det här är vår fjärde matta därifrån. De har ett stort utbud och har alltid varit toppenbra att ha att göra med, både i verkligheten och när man handlar via web-butiken. De får mer än gärna (och helt utan anmodan) lite gratisreklam av mig!

P.S. Några av er undrade över solcellslingan jag visade i förrgår. Den är köpt i USA på den stora kedjan Target, som finns över hela landet. Jag är osäker på om de har någon web-shop, men kolla gärna! D.S. 

6 kommentarer:

  1. Snygg matta.
    Gillar rutigt.....

    Kul när man är nöjd med en butik, då blir det ofta fler köp.

    Kramen Anneli

    SvaraRadera
  2. Har sett annonser från företaget i Lantliv tror jag, fin matta!
    Nu vill man snart ha det lite varmare om fossingarna, på med mattor igen!

    kramen

    SvaraRadera
  3. Jättefin matta! Er smak alltså! Vilken tur att ni köpte solhäll, huset förtjänar er! Kramar från norr!

    Många !!!! ;)

    SvaraRadera
  4. Mattan kommer att bli kanonbra i hallen. Tycker dessutom att hallen ser så stor och luftig ut med nya väggarna och golvet.

    Tack för tipset på kantskärare. Får väl se när jag kommer in mot stan härnäst.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Oj, så fin hallen är och den mattan är ursnygg! Ja, det har verkligen jättefina mattor där...jag har nog sett det! :)
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Det var en matta i min smak, den blir alldeles säkert jättefin!
    Kram Åsa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!