torsdag 24 oktober 2013

Kransen redo

Efter gårdagskvällens fantastiska inspirationskväll nere på byns finaste lilla blomsteraffär, så hänger nu min egenhändigt ihoptotade adventskrans redo ute på glasverandan. Tack för en supertrevlig kväll, Frida och Lina! Så mysigt ni hade gjort och så roligt det var att få vara i er "verkstad" och greja. Man ville liksom aldrig gå hem!


Nu väntar jag bara på att det ska bli advent, så att jag får hänga ut kransen på dörrens utsida. Så himla dumt att det är en hel månad kvar... Jag får nog ta fram hårsprayen!

12 kommentarer:

  1. Riktigt fin fröken grön krans. Tänker då på färgskalan och det gröna äpplet.Den håller säkert till advent ska Du se! kram *piah*

    SvaraRadera
  2. Ja det var en mycket trevligt kväll med Frida o Lina o jag är oxå nöjd med min krans. Kram EvaA

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken jättefin krans det blev och säkert var själva samvaron värt en hel del! Att inspirera varandra och få tips och råd, eller att kunna dela med sej - sånt är fint!

    Bland de finaste kransar jag har sett faktiskt!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Meeeen? Inte behöver man vänta till advent? Jag köpte en på en missionsauktion och den tänkte jag hänga ut nu i helgen! Man ska ju glädjas åt allt det vackra och ju tidigare man hänger ut den desto längre tid att njuta av den :)

    SvaraRadera
  5. Jättefin krans!
    Nu fick man ju nästan lite längtan efter advent :).

    Kram

    SvaraRadera
  6. Sååå himla fin den blev kransen! Tänkte på er hela kvällen, vill så gärna varit med :( dumma jobb ;) häng den på smatten ute så länge ;)

    SvaraRadera
  7. Jättefin krans!! Men häng ut den annars kommer mossan att börja torka,spelar väl ingen roll om det inte är advent en krans pryder sin plats ändå.
    Ha en underbar dag!!!

    SvaraRadera
  8. Jättefin! /marita

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker krans! Bra att veta någon som kan rycka in på julmarknaden om det blir kris ;)

    Kram & fin helg till dig!
    /Pernilla

    SvaraRadera
  10. Så fin den blev.Kul med höst/adventsmys i blomsteraffären.

    Ha en fin vecka.
    Elisabeth

    SvaraRadera
  11. Wow vad fin din krans är :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!