söndag 2 februari 2014

Trådkorg

När jag ändå var i Lund igår passade jag på att sticka in huvudet på Granit. En särdeles trevlig affär, det där. Man blir alltid så sugen på att köpa precis allt de har och åka hem och omorganisera bland alla sina pryttlar. Den här gången kom jag ganska snart fram till att mitt liv skulle bli mycket bättre om jag investerade i en fin trådkorg. Tänk, så bra att ha städgrejer i! Eller fina badattiraljer till vårt lilla hemma-spa.


När man väl kommer hem inser man att omorganisationen inte sker per automatik när man packar upp påsen... Det krävs nog lite mer än ett besök på Granit för att få det där superorganiserade hemmet. Men fin är den ju i allafall, den där trådkorgen!

6 kommentarer:

  1. Granit fick slå igen i Uppsala och jag saknar verkligen den butiken!
    Snygg korg, och blir det inte superorganiserat så blir det halvorganiserat brukar jag tänka=))

    Härlig söndag till dig!

    SvaraRadera
  2. Känner igen dina tankar! Fin fin korg!

    SvaraRadera
  3. Låter trevligt! Önskar vi hade lite närmare till en Granit-affär

    SvaraRadera
  4. Jättefin korg! Granit är en av mina favoritbutiker!! Lite farligt för man går ju nästan aldrig därifrån tomhänt! ;-)

    Fortsatt fin kväll! Kram Marie L

    SvaraRadera
  5. Vilken lycka att ha så nära till Granit! Det är väl den butiken jag saknar mest sedan jag flyttade hit.
    Så många smarta och snygg lösningar de har, utan några krusiduller!

    Jättefin korg och användbar!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Håller med, Granit har så himla mycket fint! Noterar också att det mesta i korgen går i grönt inklusive grönsåpan;)) Såklart!
    Kram Åsa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!