tisdag 24 mars 2015

Cool tant

Det var inte annat än att jag kände mig lite hipp när jag surfade in på trendiga nätshoppen härom kvällen och klickade hem ett par nya vårsneakers. Förvisso fotriktiga sådana, och absolut inte av det allra trendigaste märket, men med ormskinnsmönster, silverplös och metallnitar. Jag menar, METALLNITAR!! Hur heavy är inte det på en 43-åring? 


"Är det inte litet tantigt med dragkedja?" kommenterade han den där andra som bor här, när han fick se vad jag hade beställt. Hmmm... Fast nu har han iallafall en himla COOL tant till fru, som svassar runt inomhus i sina nya ormskinnspjucks med silverplös och metallnitar. Man kan nästan tro att hon bara är 42!

4 kommentarer:

  1. Du rockar fett! Den saken är klar.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Underbart! Jag har också en variant med dragkedja, man är ju lite av en hårdrockare *host host*

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Fina skor. Ser vårligt ut.

    SvaraRadera
  4. Cool tjej med nitar som gillar grönt, du är en skön böna !!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!