fredag 27 mars 2015

Lyx i låda

Då och då slänger jag in en ny prenumeration på Glossybox, vilket innebär att jag kommer hem och hittar en lyxig låda med utvalda skönhetsprodukter i brevlådan en gång i månaden. För mig som bor en bit från stan och nästan aldrig handlar smink och krämer, så känns det faktiskt lite grann som julafton varenda gång den där lådan kommer. Vardagslyx i en liten ask! Bara utfyllnadsemballaget i form av räfflade pappersremsor gör mig barnsligt förtjust.


Eftersom man får fylla i en personlig profil när man påbörjar sin prenumeration, så brukar nästan alla grejer i min låda faktiskt vara himla användbara. Påsken 2015 kommer den här påskkärringen sporta nypeelade rosiga kinder, eyeliner-look och extra vita tänder! 

2 kommentarer:

  1. Jag gillade också dom veckade pappersremsorna. Och korken på den vita tuben. För att inte tala om lådan över huvud taget...det kanske är hög tid att hotta upp sig helt enkelt...en annan som bara köper hudlotion på mataffären.../Lilla gummann

    SvaraRadera
  2. Du kommer helt säkert vara den snyggaste i byn i påsk!
    Må så gott!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!