söndag 22 november 2015

Den första snön

Jodå, nog kom den första snön igår. Lite så där i smyg, eftersom det var mörkt ute, men lagom till 21.00 var hela världen vit. Så mysigt! En sisådär 15 centimeter tror jag faktiskt att det blev, men eftersom jag gick och drog i pyjamasbrallorna hela förmiddagen idag, så hade snön redan börjat smälta när jag kom på att jag nog skulle ta kameran och gå ut.


Idag gör vi ett nytt försök på städningen, som vi påbörjade igår. Bäva månde dammråttorna! Och imorgon är det måndag igen...

4 kommentarer:

  1. Så ni var först! Onekligen inspirerande inför advent nästa helg - om den ligger kvar förstås, sånt vet man ju aldrig!
    Ha en fin söndagskväll!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Vi blev insnöade helt otroligt. Jag kom inte igång med någon städning så dammråttorna här klappar händerna.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  3. Hos oss har det också snöat, och nu på morgonen var det bitande kallt.
    Men jag älskar jag vintern och vill ha massor av snö, så jag klagar inte.
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!