torsdag 19 maj 2016

On the road

Det här ljuvliga trädet i Osby lämnade jag och mina kollegor bakom oss imorse. Med buss har vi rest genom stora delar av Småland med stopp för studiebesök på flera ställen. En synnerligen inspirerande och trevlig dag!


Nu sitter jag på ett hotell i en liten stad någonstans i ovan nämnda landskap. Imorgon väntar en ny intensiv dag med späckat schema, men först väntar en god middag i gott sällskap. Så trevligt att vara ute på vift när man har så trevliga kollegor som jag!

1 kommentar:

  1. Du verkar ha ett väldans trevligt jobb eftersom ni åker ut och ser er omkring!
    Nejlikorna i förra inlägget är ju helt underbara och inte är det tantvarning på dem. Nej, jag tror de flesta blomstervänner har lärt sig att uppskatta den vackra blomman som dessutom är ganska tålig. Kanske dina plantor rent av kan övervintra?
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!