torsdag 25 augusti 2016

Getingstick och sommarkväll

Dagen började mindre bra med att jag blev stucken av en geting redan innan frukost. Den lille rackaren hade gömt sig i mina kläder, och när jag drog tröjan över huvudet blev den arg och stack mig rakt i magen. Torsdagsdramatik så det förslår. Fast mest illa gick det ändå för getingen, som råkade döden dö när jag fäktade för att få bort den...


Dagen har slutat desto trevligare, med sommarljummen trädgårdskväll, inredningstidningar och glass till kvällsmat. (Det är sådant man kan göra när man är vuxen, hehe!) Och så har jag ju en ledig fredag framför mig imorgon, hurra!

2 kommentarer:

  1. Jag är också ledig i dag, blev så inspirerad av dina lediga fredagar 😊 Jag ska ha en hel dag för mig själv och ägna mig åt trädgårdsprojekt 😊💕🌺🌸. Ha en härlig fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt! En riktigt fin dag önskar jag dig också. :-)

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!