onsdag 31 augusti 2016

Tänk att..

Tänk att det är den sista augusti idag... Tänk att sommaren 2016 bara svischade förbi... Tänk att jag inte hann göra allt det där som jag tänkte i maj... Tänk att det faktiskt är höst på riktigt nu...


Tänk att jag snart kan göra årets första egna äppelpaj! Tänk att jag har fem persikor som håller på att mogna på mitt lilla träd! Tänk att det snart är Bokmässa i Göteborg! Tänk att det snart är super-rea på alla plantskolor! Tänk att det inte känns så dumt att det är höst ändå.

3 kommentarer:

  1. Underbara älskade höst, jag njuter!
    Din vas är jättefin, ska ta en vända till Blomsterlandet.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk.
    Inte fick jag heller gjort allt jag tänk, men annat som inte var planerat blev gjort istället:)
    Det finns mycket att se fram emot fast att sommaren är slut. Nu ser vi fram emot en fin höst!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Swisch sa det så var sommaren slut. Hann inte ens hälften men nu kan vi ju se fram mot en fin höst då man kan plantera utan att vattna ihjäl sig.
    Njuter varje gång jag läser din blogg - du är fenomenal på att skriva, inspirera och göra fina loppisfynd !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!