tisdag 21 mars 2017

Sitt vackert

Regionmuseet i Kristianstad är alltid lika trevligt att besöka. Jag hade vägarna förbi i mitt arbete idag och hann njuta både av fina utställningar och god lunchbuffé. Den här stolen, med målad sits av konstnärinnan Anna Bjerger och en del av utställningen Familiar Shadows som visas just nu, blev jag nästan  lite kär i. Nog hade den passat hemma hos mig? Synd att den inte var ett loppisfynd, hihi!


Nu stökar jag mest runt och grunnar vad jag ska packa för 2,5 dagars vistelse i Stockholm (med start i morgon eftermiddag), dit jag ska på konferens tillsammans med sju kollegor. Har ni snö och kallt däruppe? Fast i ärlighetens namn ska vi nog mest vara inomhus, och frusen som jag är brukar jag ju klä mig varmt i alla väder. Jag tar nog ändå med ett par raggsockar, för säkerhets skull. Det kan ju vara kallt på hotellet, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!