söndag 12 november 2017

God hjul!

Ja, nu är ni ju säkert ganska vana vid mina galna loppisfynd. Och säkert har ni lärt er att det inte är någon idé att fråga vad i allsin dar jag ska ha alla grejer till. För det vet ju inte jag heller alla gånger.  Som nu igen, när jag helt plötsligt äger fyra gamla trähjul med spindelnät och allt.


Jag är den första att erkänna att det var den där ärggröna färgen som föranledde hela affären. Plus det faktum att de nästan inte kostade någonting, och då är det ju nästan ett helgerån för en loppisnörd som jag att inte slå till. Dessutom brukar ju det där med användningsområde liksom lösa sig av sig självt förr eller senare. Om inte annat får jag väl bygga mig en lådbil!


Jaha, så nu har jag ytterligare fyra föremål i mitt kan-ju-vara-bra-att-ha-förråd. Sicken himla tur att vi äger en hel lada, haha!

5 kommentarer:

  1. Alltså - nån däruppe måste gilla dig som ser till att det kommer så mycket FINA fynd i din väg!!
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  2. Du är otrolig, vilka fynd du gör! Förstår att du inte kunde släppa dem när de är gröna. Tror att du kommer att göra något snyggt med dem i trädgården.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Du har ett sånt öga för fynd:)
    Om du har Instagram titta in hos Stugan vid vägen. Han har också känsla för fynd och detaljer.
    Tack för att du delar med dig!
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  4. Så fina, förstår att du är nöjd.
    Hanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!