lördag 9 december 2017

Mera svampar!

En och en halv timme kändes som alldeles lagom lång tid att tillbringa i julruschen i Malmö idag. Sen landade maken och jag på en lunchrestaurang, och efter det drog vi vidare på glöggfest hos goda vänner. Dagens roligaste inköp stod maken för, då han lyckades hitta en loppisbutik mitt i stan som sålde på pricken likadana flugsvampljusstakar som de fyra jag redan hade hemma. Nu har jag sex till i min lilla samling, hurra!


Och nu är vi hemma i stugan igen. Råkallt, regn och rusk utanför fönstren och fårskinnstofflor på fötterna. Ibland måste man åka bort ett par timmar, så att man får njuta extra mycket av den där känslan att komma hem. Den känslan är helt obetalbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!